zápis_výbor_21_9_2015.pdf (42,3 kB)

 

Zápis ze schůze výboru konané dne 21.9.2015

 

Přítomní členové :     pí.Čejková, pí.Doudová, pí.Luběnová,  pí. Šulcová, p.Henžlík, p. Rochowanski, p. Holub.

Přítomní členové kontrolní komise: p.Kroužek

Přítomní ostatní členové společenství: p.Stružka

 

Předsedkyně zahájila schůzi v 18:00 hodin.

Program schůze:

1)    Příprava na Shromáždění vlastníků dne 13.10.2015

2)    Informace o průběžném jednání s firmou Pramos a.s. o výměně oken

3)    Informace o nákupu čidel

4)    Informace o jednání o drobných opravách s firmou Pozler.

1)  Příprava na Shromáždění vlastníků dne 13.10.2015

Výbor se zabýval organizačním zajištěním plánovaného Shromáždění vlastníků. Projednán byl předpokládaný časový harmonogram shromáždění, personální zajištění schůze, finální znění pozvánky na shromáždění, finální znění plných mocí nezbytných pro účast spoluvlastníků jednotek v návaznosti na ustanovení NOZ, příprava jednotlivých referátů členů výboru, příprava na hlasování vlastníků a přijetí usnesení.

Jako členové výboru byli ke zvolení navrženi: pí. Čejková, p. Rochowanski a pí Luběnová a p. Kroužek

Jako členové kontrolní komise byli ke zvolení navrženi: p. Stružka, p. Mošna a p. Váchal

Jako členové mandátní komise byli ke zvolení navrženi: p. Šinták, pí. Horčičková, pí. Šulcová a pí. Luběnová

 

Bylo projednáno (bez hlasování).

 

 

2)  Informace o průběžném jednání s firmou Pramos a.s. o výměně oken

Pí. Luběnová informovala členy výboru o pokračujícím jednání s firmou Pramos a.s. o výměně oken na jižní straně objektu. Proběhlo zaměření oken v dotčených bytech. Další jednání s firmou Pramos a.s. bude pokračovat po Shromáždění vlastníků dne 13.10.2015.

Bez hlasování.

 

3)  Informace o nákupu čidel

Paní Čejková informovala členy výboru o provedeném nutném nákupu náhradních pohybových čidel do osvětlení chodeb za 6.580,- Kč

 

4)  Informace o jednání o drobných opravách s firmou Pozler

Pí. Luběnová informovala členy výboru o jednání s firmou Miloš Pozler o objednávce na malování portálů u vchodů na jižní straně objektu za 10.450,- Kč a o objednávce na vyrovnání pod rohože rychleschnoucí stěrkou za 9.800,- Kč.

 

Bez hlasování.

 

Konec schůze:       21.9.2015. ve 20:00 hod.

Zapsal:                     Marian Holub