zápis_výbor_09_12_2015.pdf (48806)
Zápis ze schůze výboru konané dne 9.12.2015
Přítomní členové výboru: paní Čejková, paní Luběnová, Ing. Rochowanski, Ing. Kroužek,
Ing. Henžlík a Ing. Holub.
Přítomní členové kontrolní komise: JUDr. Mošna a pan Váchal
Přítomní ostatní členové společenství: ---
Schůze byla zahájena v 18:30.
Program schůze:
1) Rozpočet pro r.2016
2) Refinancování úvěru
3) Účtování oprav výtahů
4) Pohledávky vlastníků a jejich řešení
5) Hlášení o počtu osob ke zpracování vyúčtování za rok 2015
6) Zpráva o průběhu výměny oken + úhrady vlastníků za doplňky
7) Náhradní termín pro dokončení výměny vodoměrů
8) Konečné stavy vodoměrů SV pro fakturaci PVK
9) Výměna plynových uzávěrů na žádost vlastníků
10) Kontakt vlastníků s výborem SVJ
11) Nový Domovní řád
12) Právní pomoc poskytovaná JUDr. Mošnou
13) Informace o Vyhlášce 269/2015 Sb. s platností od 1.1.2016
1) Pan Kroužek předložil rozpočet pro rok 2016. Z předloženého rozpočtu vyplynul reálný předpoklad hospodaření s přebytkem.
2) Výbor se zabýval refinancováním úvěru poskytnutého Wüstenrot stavební spořitelnou na revitalizaci objektu v roce 2008. Ing. Holub navrhl výboru seznam požadavků na úvěr pro refinancování ke schválení. Z diskuze vyplynula nutnost ujasnit si s Českomoravskou záruční a rozvojovou bankou podmínky zachování nároku na výplatu státní podpory z programu Panel od SFRB. Ing. Holub předloží výboru ke schválení opakovaně na příští schůzi (po doplnění informací od ČMZRB).
3) V návaznosti na schůzi dne 11.11.2015 výbor rozhodl o budoucím účtování nákladů na výtahy: pravidelné revize a plánované kontroly budou účtovány vždy na vrub zálohových plateb (položka výtahy); havarijní opravy a ostatní ad-hoc opravy budou účtovány na vrub fondu oprav. Vzhledem k dlouhodobě přijatelným výdajům za mimořádný havarijní servis výtahů v minulých letech (ročně do 14 tis. Kč) výbor odsouhlasil možnost objednávání havarijních servisních zásahů i o víkendech.
4) Paní Čejková informovala výbor o opatřeních přijatých k řešení pohledávek vlastníků.
5) Prohlášení o počtu osob dosud odevzdalo pouze 50 vlastníků ze 138. Výbor vyzývá vlastníky, kteří hlášení neodevzdali, aby tak urychleně učinili.
6) Paní Luběnová informovala o průběhu výměny oken v bytech 3+1 a o výplatách náhrad vlastníkům, kteří si okna vyměnili svépomocí. Akce probíhá dle harmonogramu a výměny oken jsou firmou Pramos téměř dokončeny. Proplaceny byly náhrady 58 ze 63 vlastníků bytů 3+1. Zbývající vlastníci zatím nepředložili čísla bankovních účtů. Po instalaci a převzetí oken s nadstandardními doplňky vůči základní sestavě budou příslušní vlastníci vyzváni k úhradě doplatku. Za hladké zajištění akce výbor schválil výplatu mimořádné odměny pí. Luběnové.
7) Pí. Čejková informovala o průběhu výměny vodoměrů: výměna proběhla u většiny bytů. Zbývajících 10 bytů, ve kterých výměna neproběhla bude vyměněno v náhradním termínu 17.12.2015
8) V souvislosti s výměnou vodoměrů spojenou s odečtem stavů bylo dohodnuto s dodavatelem – PVK a.s., že tyto stavy (k 12/2015) budou použity pro fakturaci celoroční spotřeby studené vody za r. 2015.
9) Paní Čejková informovala, že na žádost dvou vlastníků bude provedena v jejich bytech výměna hlavních plynových uzávěrů.
10) Jakékoliv jednání s výborem je možné po předchozím objednání prostřednictvím e-mailu: vybor.mirovicka@seznam.cz nebo prostřednictvím schránky SVJ v každém vchodě.
11) Na příští schůzi se bude výbor zabývat textem nového Domovního řádu. Po jeho schválení výborem bude předložen vlastníkům k připomínkování a následnému schválení.
12) Výbor zplnomocnil advokáta JUDr. Petra Mošnu k zastupování SVJ ve sporu s UPC Česká republika a.s. o náhradu škody způsobené na společných částech domu při údržbě rozvodů.
13) Paní Čejková upozornila na novou Vyhlášku Ministerstva pro místní rozvoj č. 269/2015 Sb., o rozúčtování nákladů na vytápění a společnou přípravu teplé vody pro dům, která upraví s účinností od 1.1.2016 způsob rozúčtování spotřební složky nákladů v bytech.
Schůze byla ukončena ve 21:45
Zapsal: Marian Holub